30 Kasım 2010 Salı

İÇİ DOLU BALON

Evettttttttt canlar bayaa bir ara verdim gene amma bu sadece ara dolup geldim gene yanımda bir kupa türk kahvesi (benim bünyemi narin fincanlar kesmiyo da ) , arka fonda da cengiz babam ve ben yazıyorum işte ..Bu kadar arada neler yaptım neler Trabzonu gezdim, yeni yeni şeyler yaptım bol bol fotoğraf çektim ,aşkımla dvd nin dibine vurduk sonra yeni gelen filmlere gittik ,temizlik yaptım ,yemek yaptım,uyudum ,örgü ördüm,kupon biriktirdim :) halen daha devam ediyorum biriktirmeye  öyle işte sizlerde iyisinizdir inşallah ...Onun haricinde de bende bir problem yok Trabzon nun yabani komşu ve insanlarının haricinde ..........EY İSTANBUL DUY SESİMİ SENİ İT GİBİ ÖZLÜYORUM...........(Şimdi buna eski istanbullu resmim yakışır dimi..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder