6 Ocak 2011 Perşembe

MAĞMAT BOĞAZI MERKEZ TRABZON

Evet arkadaşlar şuan burda hava puslu kapalı ha yağdı yağacak bende blog için çekmiş olduğum ama tembellikten bir türlü koyamadığım resimleri koyayım dedim hem tanıtım olur bi nevi hemde güneşli resimleri görmek iyi gelir dedim belki bana.Evet arkadaşlar yer MAĞMAT BOĞAZI Trabzonlu her insannın bildiği bir yermiş ... Merkeze en yakın yayla olma özelliği taşıyor.Bakınız manzaralı fotoğraflara denizi görebiliyorsunuz.Ben çok şaşırmıştım bu ne biçim yayla diye.(İlkden kandırıldığımı düşündüm sevgili aşkım seni yaylaya çıkarcam sana yayla göstercem deyip deyip durduğu için ) Benim bildiğim hiçbir yayla denizi görmez çünkü ne bilim...Neyse yolunuz düşerse gelinip mutlaka görülmesi yerlerden biri..Nereye bağlı olduğunu az önce aşkıma sordum ALLAHA bağlı dedi :))) ama ulaşımı kisarnadan veya derecik denenen yerden yapılabilir ve dediğim gibi Trabzonda herkes bilir... Umarım beğenirsiniz.Zira ben Trabzondan pek fazla haz etmiyorum baktığım her yerde İstanbulumu görmeye çalışıyorum ama olmuyor ...Zira bence deniz bile İstanbulum da güzel vapursuz, martısız,tankersiz :)),köprüsüz,balıkçı teknesi olmayan deniz deniz değil bence .....Ama ALLAH var buranın da hakkını yememek lazım çok güzel yer hele de kafa dinlemek için mükemmel bi yer. ( bakınız ben 8 ay oldu buraya geleli ben ömrümde bu kadar dinlendiğimi hatırlamıyorum :))) Bu kadar yeşil TÜRKİYEMİN başka yerinde yoktur heryerden su fışkıran bi yer asla asla yoktur ...Mutlaka gelin şarj olun ve gidin :))) Sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum. Resimlerin üstüne tıkladığınızda büyüyo anacım ...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder