4 Ocak 2011 Salı

VASELİNE ALOE FRESH NEMLENDİRİCİ KREM

Bu sabah ekmek almak için gittiğim marketde bi dolanayım dedim ve amacımı aşarak bu kreme saldırdım . Adını bloglarda gezinirken gördüğüm için mutlaka denemem lazımdı yoksa krem konusu olduğu için almazsam çıldırırım.. Neyse eve geldim kahvaltımı bile yapmadan kremi denedim :)) Krem gayet güzel ve benim için en önemli özellik sürümü kolay ve yağlı his bırakmıyor yada benim ellerim çok kuru.. Fakat fiyatı bana pahalı geldi ufacık kutu 4,25TL yada ben çok pintiyim bilmiyorum. Değermi denemeye değer ama kutuyu biraz büyütsünler anacım yaa dimi...

9 yorum:

  1. pamuk gibi olucak eller ama,olsun o kadar fiyatı:))))
    hangi markette satılıyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. eller ayaklarada ıyı gelır.bır arkadsım bu vazelını kullanıp ellerını sıcak havlu ııcnde bekletırdı pamuk gıbı eller sonra :D

    YanıtlaSil
  3. fıdoş; vallahı dedıgım gıbı gayet guzel bı krem ama ıste fıyetı :)) hangı market olduguna gelınce ben suan trabzondayım burdakı yerel marketden aldım yenı gelmıstı
    sezgı; canım vaselıne dıye gecıo ama bıldıgımız vazelınlerden degıl hatta ınternet sayfasına gırıp ınceledım vucud kremı dıye gecıo vaselıne dıye arat sende ınternetde..ama kremden memnunum..

    YanıtlaSil
  4. Tatlım bana fikrimühimden gelmişti hatta deneyimi mi paylaşmıştım:)):Bende çok beğendim ama fiyatlar marketler arasında çok fark var birinde 4 birinde 7 lira,losyonları 8 ile 12 arası olanlarda var aynı krem fiyat farkına bakınız:((( Neyse cici cici olsun elleri:))Sevgiler..
    http://istezeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederım canım blıguma hos geldın bu arada :)) a bu arada su fıkrı muhımden gelen urunlerın kargosu bızemı aıt oluyor ..

    YanıtlaSil
  6. Yok tatlım firma ödüyor kargoları:))

    YanıtlaSil
  7. tesekkur ederım bunu bıldıgım ıyı oldu

    YanıtlaSil
  8. ayy bence cok guzel ben kullanıorum harıkaaa

    YanıtlaSil
  9. muthişşş ellerın yumuşacık oluo yaaa denemelısınız bencee ..

    YanıtlaSil