18 Şubat 2011 Cuma

YEŞİL KİLLİ SİVİLCE MASKESİ YAPTIM

Mağlum hava değişikliği,şehir değişikliği derken yüzüm acayip bi hal aldı tabi üstüne de zamansızlıkda eklendi kuruluk ve sivilce birbirine karışınca artık acil maske zamanı geldi dedim ve bugünü kendime ayırdım şimdi maskeli maskeli yazmaktayım neyse efendim malzemelerimiz resimde gördükleriniz,ölçü ise yemekte kullandığım mantık maskelerimde de geçerli olup göz kararını kullanmaktayım.Yalnız maskeyi yapmadan önce cildinizi temizleyin ben Garnier in 3ü bir arada olan maske,peeling,temizleme olan ürününü kullandım.Sonra adaçaylı sıcak su buharına tuttum 15dk kadar sonra bu maskeyi uyguladım.Kuruduğu zamanda ova ova çıkaracağım inşallah şuan kurumasını beklemekteyim.Maske varken konuşmayın çünkü kuruduğu için gerilme oluyor.Son olarak kesinlikle tavsiye ederim.Renk açıyor,sivilce kurutuyor,siyah noktalara iyi geliyor vee gözenekleri sıkılaştıyor daha ne olsun anacım..

2 yorum: