19 Nisan 2011 Salı

İLKNUR BU ARALAR...

 Gördüğünüz gibi ben bu aralar kahve içip canım sıkıldıkçada fal kapatıyorum.Bildiğimden değil sırf eğlencesine kendi kendime eğleniyorum gördüğünüz gibi..Yukardaki resmi bana bilen varsa yorumlasın yani çünkü çıkan şekillerden ben hiçbişe anlamadım ..

Birde bol bol örgü örüyor.Bu bir hırka olacak inşallah.Şu gösterdiğim örneğede reklan kol diyorlar bi ara kürdanla nasıl pratik ve hızlı bir şekilde reklan kol yapılırmış tarif edeceğim arkadaşlar benden bu kadar şimdilik öpüldünüz anacım..

8 yorum:

  1. hamile biri var sanki :P

    YanıtlaSil
  2. ne kadar muntazam bir örgü maşşallah =)

    YanıtlaSil
  3. du bakim,hımm senin için kararmışkız yoksa konya sana iyi gelmedi mi:)şaka şaka,hayır olur inşallah,fal falan anlamayız tabi.
    örgü geröekten çok hoş görünüyor,rengine de bayıldım.merakla bekliyorum kürdanla nasıl yapılıyormuş...sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili ilnur, canım bir fal merakımız kalmıştı o da oldu çok tatlısın :) el işi yaparken kahve keyfi de olmazsa olmazlarımın arasındadır.Ferah kahveleriniz olsun inşallah. Örgünüzün renk seçimi çok zarif kolay gelsin tez bitsin.

    Sevgiyle sağlıkla kalın...

    YanıtlaSil
  5. Thank you my dear, for reading my blog.
    Sorry, i can`t write or speak türkey,
    but i`ll will ask my doughter in law,
    she`s a very sweet women and her Family are from Türkey.
    I like your blog, it is nice and interessting.

    Uschi

    YanıtlaSil
  6. kucuk mucızem; ben bu resmı nasıl goremedım hakıkaten hamıleye benzeıyor ya.. etrafımda 3 tane hamıle var acaba hangısı :))

    tubıtos;begendıgın ıcın tesekkur ederım

    perımasalım;ıcımın karardıgını sanmıyorum o bance kafamın kararıklıgıdır cunku kafamda o kadar tılkı donuyorkı bu arada konyayı cok sevdım cok memnunum cok rahatım..fal ısın eglencesı bende hıc anlamam..orguyu begendıgıne cok sevındım en kısa zamanda tarıfı verıcem ve cok ıse yarayıcı pratık bı bılgı..

    evımın ıncılerı;vallahı sorma hıc anlamam fal bakmaktan ama merak da ederım hanı.cumlemızın ferah kahvelerı olsun canım ıyı dılegın ıcın cok tesekkur ederım

    blumı;thank you for coming my blog, I like your blog.

    YanıtlaSil
  7. sanki kuşun üstünde bir ev var gibi geldi bana ya da birini sırtına almış uzun boyunlu güzel bir kuş haneye doğru geliyor : ) hıım atmasyon olunca bu kadar oluyor tabii : )

    YanıtlaSil
  8. ya ben nıye bıseye benzetemıyorummmm hamıle harııcınde...

    YanıtlaSil