13 Nisan 2011 Çarşamba

PATATES YATAĞINDA KAŞARLI MANTAR





Evet kızlar direk tarife geçeceğim ilk önce bildiğimiz normal patates püresi yapılır; haşlanmış patates,süt, tereyağı,karabiber ve tuz blendardan bir güzel geçirilir ezilir borcama yayılır.Sonraa sıvıyağda soğan kavrulur,salça eklenir,salçaylada kavrulur üzerine mantar,kırmızı pul biber,karabiber,tuz,köri eklenir.Birazcıkta su eklenir ve mantarlar suyunu salıp çekene kadar pişirilir.İşin püfüde burada zaten yoksa çok cıvık olur adeta kupkuru olana kadar pişirilir.Patates püresinin üzerine ilave edilir vee rendelenmiş kaşarlarda üzerine serpildikten sonra doğru sevgili fırıncığımıza havale edilir ve üzeri nar gibi kızarana kadar pişirilir.Vallahi sevgili eşim bu yemeğe bayıldı tamamen benim uydurduğum bir yemektir.Haa benden önce yapılmışsa bilmiyorum ben duymadım görmedim yani ve şiddetle tavsiye ediyorum kızlar yapın yapın yiyin anacım

2 yorum:

  1. Hmmm,nefis görünüyor.Birde içine sucuk,mısır koysak acaba pizza tadında olurmu?Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. görüntü şahane ee patates püresi ve mantar tad olarak da öyle bunların hepsi bir arada olunca değmeyin yemenin keyfine :)
    afiyet olsun

    YanıtlaSil