9 Mayıs 2011 Pazartesi

BU AKŞAM Kİ MENÜMÜZ..






Evet kızlar bugün ki menümüz soslu tavuk ve pilav..Soslu tavuğu yapmak için sosunu kendim yapmak istedim. İlk önce tavukların derisi alınır güzelce yıkanır ve sırayla baharatlar eklenir.İlk önce salça,köri .tuz,karabiber kırmızı pul biber ve kekik eklenir.Tavaya alınır sıvıyağda eklendikten sonra bir güzel karışım tavuklara yedirilir. Bir unutmadan söyleyeyim patates elma dilimi yapılıp eklenir ve kısık ateşte pişmeye bırakılır.Patatesler ezilinceye kadar pişirilir.Yanınada klasik prinç pilavı afiyet olsun...

7 yorum:

  1. off canım çekti. afyt olsun canım

    YanıtlaSil
  2. ohhh afiyet olsun canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar olunca böyle baharatlı nefs tavuklar pişmez oluyor.. tadını çıakrın.. afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  4. canikom bende bu sosu birazcık süt (4 yemek kaşığı kadar),1 soğan rendesi,2-3 diş sarımsak rendesi ekleyerek yapıyorum denemeni tavsiye ediyorum kuzu.

    YanıtlaSil
  5. Çok harika görünüyor, eline sağlık. Ben zaten tavuğa bayılırım ve çok tüketirim. Bir süre sonra gıdaklayarak kanatlanmazsam iyidir :))))

    YanıtlaSil