30 Haziran 2011 Perşembe

KONYA'DA SOSYETE PAZARI VE ALDIKLARIM..




Salı günleri Rixos hotelin orda sosyete pazarı oluyor anacım.Çıkın çıkın gidin.Üstü falanda kapalı yağmur kar fırtına hiç farketmez.Dolmuşlarda var ama tramvayda tam önünden geçiyor.Ürünlerin yarısı İstanbuldan gelme. Kıyafet ihtiyacımı İstanbuldan hallettiğim için arkadaşımla birlikte hem gezme hemde yeri öğrenme amaçlı gittim. Ve incik boncuk almadan duramayan ben gene incik ve boncuğa saldırdım nasıllar çok güzeller dimi almasaydım çok üzülürlerdi yani dimi :))

42 yorum:

  1. ben ayşenur sosyete pazarını çok seviyorum sürekli gelmek isitiyorum ama gelemdiyorum anladımı şimdi

    YanıtlaSil
  2. konya sosyete pazarının tarifesini paylaşabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya banada lazım lütfen paylaşıın

      Sil
  3. YILBASINDA ACIK MI BILGINIZ VAR MI

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ilnur abla :)) Bende yakın bir zamanda Konya'ya gideceğim buraya uğramayı da düşünüyorum.Tam olarak nerede bu pazar :)

    YanıtlaSil
  5. nereye tasiniyo bu pazar

    YanıtlaSil
  6. narada acaba şimdi yine salı günleri kuruluyor mu kipa yakınına biliyor musunuz ben kipaya yakın oturuyorum acba yarın gitsem kurulmuş mudur?? yoksa daha taşınmadı mi ki??? yağmur

    YanıtlaSil
  7. ACABA SOSYETE PAZARI TAM OLARAK NEREYE TAŞINDI VE HANGİ GÜNLER KURULUYOR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salı ve cumartesi günü 1. organize yakınlerında sanayi içi (girişi)

      Sil
  8. kaçta kapanıyor bılgısı olan varmı?

    YanıtlaSil
  9. Nezaman taşındı aceba

    YanıtlaSil
  10. Hangi tramvay durağında inmemiz gerekiyor

    YanıtlaSil
  11. Yenidoğan bebek kıyafetleri var mı acil bilgisi olan

    YanıtlaSil