25 Ağustos 2011 Perşembe

MERCİMEĞİN SON DURUMU..

Dün dr kontrolumuz vardı herşey yolunda çok şükür kalp atışlarını dinledik.Folik asit bitmek üzere o bittikten sonra bu ilaca başlıcam.Üstümde bitmek bilmeyen yorgunluk ve uyku hali var.Yatağa resmen yapışıyorum nolcak böyle bilmiyorum.Dr normal bol bol uyu dedi ama ben uyumak istemiyorum.Mide bulantılarıda başladı sabahları tam bir kriz durumu Allahtan yiyince geçiyor.Acıkınca gene başlıyor.Yani sürekli tıkınma durumundayım oruç falan yok Allah görüyor napayım.Şimdi düşündüğüm tek şey onun sağlıklı ve hayırlı olması tek merak ettiğim şeyse kime benzeyip nasıl karaktere sahip olacağı :))neyse dua edin kızlar..

5 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun şimdiden size bağışlasın.. :))

    YanıtlaSil
  2. CANIM NE GÜZEL BİLGİLER PAYLAŞMIŞSIN HEPSİNİ OKUDUM VE ÇOK BEĞENDİM,DAHA DUR BAKALIM O MERCİMEK SANA NELER YAPACAK GECE GÜNDÜZ TEKMELER ATACAK :) DUALARIM SENİNLE SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  3. :))çok tatlı sıkıntılar bunlar...
    rabbim kolaylıklar ihsan eylesin...
    hayırlısı ile size kavuştursun mercimeğinizi...
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  4. kardeşimde hamile ve sanırım haftalarınız aynı :)
    allah sağlıcakla doğmasını nasip etsin.

    YanıtlaSil
  5. semacım cok tesekkur ederım Allah razı olsun
    suzancıgım cok tesekkur ederım mercımege gelınce ıcımde bı canlı ve hareket edıyor olması offff cok heyecanlı bırazcıkda korkutucu gıbı sankı bılmıorum kendısıne alısma safhasındayım :)) duaların ıcın cok tesekkur ederım
    bır tutam kekık evet tatlı sayılır ,:)) amın gercekten cok meraklı oldugum ıcın hemen dogmasını ıstıorum :)) sanada nıce saglıklı huzurlu kandıllere..
    baharcıgım kardesıne sevgıler ınsallah fazla bır problemı yoktur duaların ıcın cok tesekkur ederım ..

    YanıtlaSil