17 Eylül 2011 Cumartesi

ELLERE DOĞAL MANİKÜR..

Ellerinize doğal yolla manikür yapmak istiyorsanız 1 yemek kaşığı iri tuzun içine birkaç damla lavanta yağı damlatın ve bu karışımla ellerinizi ve tırnak etlerinizi iyice ovun.Ilık suyla yıkadığınızda tırnak konturunuzun belirginleştiğini ve manikürlü bir görünüm elde ettiğini göreceksiniz.Ayrıca sürekli bepanthen kullanımıda tırnakları manikürlü gösteriyor özellikle tırnak etlerine doğru ovarak kremi sürekli kullanın ve farkı görün bizzat denenmiş ve tecrübe sahibi olunmuştur efendim..

4 yorum:

  1. Manikürle başım dertte :) hemen deneyeceğim yazdıklarınızı

    YanıtlaSil
  2. hemen denemene sevındım bepanthenıde onerırım canım

    YanıtlaSil
  3. benim de tirnaklarim fecidir..deniycem..

    YanıtlaSil
  4. İzleme için teşekkürler İlknur...
    Türk bloglarına genelde bakmaya fırsat bulamıyorum .Gerçekten güzel bloglar var ,keşfediyorum sayenizde :) Önerini de deneyeceğin.
    Sevgiler
    Sui Mode (^_~)

    ♥ Blog ♥ |Twitter ||G+ |

    YanıtlaSil