17 Ekim 2011 Pazartesi

MİMLENMİŞİM HABERİM YOK AYOL...

İlk defa  pembe köşe tarafından mimlendim.beni unutmadığı için ilk önce çok teşekkür ederim.Mimin konusuna gelirsek uzaya gitseniz,ıssız adaya düşseniz hangi 4 özel tarifi de almak istersiniz yanınıza? sorusuyla mimlenmişim efendim hemen cevaplıyorum yalnız ben hamile olduğum için 4 değil 6 özel yemekleri paylaşmak istiyorum..Artık bana torpil geçersiniz umarım.. Uzaya giderken bagaj ağırlığına bakarlarmı acaba :))

 1)Ezelinden beri olmazsa olmaz tarhana çorbası..



 2)Hamilelikle birlikte iyice depreşen aşklarımdan bitanesi bol köpüklü mümkünse ekşi ayran..




 3)ımmmh ımh görünce bile komaya giriyorum yaa şuan ağzımın suları akıyo yani bol yeşillikli ve limonlu patates salatasıııı..




 4)Her gece ekmeğin arasına peynir koyup yemezsem uyuyamıyorum Rabbim neler oluyor bana sen sonumu hayr et...



 5)Görüntüsü sarı sarı hoş gelirdi gözüme ama değil tadı kokusuna bile tahamül edemezdim ne zaman yaklaşık 3 ay önce şimdi ne oldu peki limonla aşk yaşıyorum kendisini artık mandalina gibi yiyorum ımhhhh limonlu suda olsun mümkünse yanımda.(ayıp olmasın diye çakallık yaptım aklımca ayrı ayrı yazmaktansa bir yazdım limonlu su diye ama hayır su ve mümkünse limon ayrı olsun şöyle bol sulu sulu :))




 6)Veee tabiki benim başımın baş tacı mantı şöyle bol sarımsaklı yoğurtlu üstüne salça sos aman Allahımmm bu hamilelik bitince normale döncem dimi...


 İşte benim yanıma almak istediklerim bunlar konsept dışına çıktım ama beni bu ara idare edin anacım sonuçta I'm pregnant yani anlıyorsunuz dimiiiii...

2 yorum: