9 Kasım 2011 Çarşamba

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...

Biraz geç oldu ama neyse,bayramı eşimin doğduğu yerde Zonguldak'da geçirme kararı alındı perşembe günü yola çıkıldı ve pazartesi günü eve gelindi.Zonguldağa ilk defa gittim denizi gördüm:)) iyi geldi ve sevdim ama bana göre değil çünkü küçük bir yer fakat kesinlikle görülmesi gereken bir yer vatanın her yerinin görülmesi gerektiği gibi neyse herkesin bayramını kutluyorum umarım herkese iyilik ve güzellik getirir hadi ben kaçtım evi temizleyip kışa hazırlamam lazım artık :))

3 yorum:

  1. Sana da iyi bayramlar mimlendin...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş bayramını kutlarım mercimeğin annesi :)

    YanıtlaSil
  3. lengineer biraz gec oldu kusura bakma mımı cevaplıcam gecmış bayramın mubarek olsun
    pembe esıntı bende canım bende kutlarım cok tesekkur ederım :))

    YanıtlaSil