28 Şubat 2012 Salı

YAVRİLLANIN SON DURUMU..

İşte bizim kontesin son görüntüsü:)) bakınız bu resimden sonra daha bize doğru dürüst poz vermedi kendileri ya nazar değdi yada bize sinirlendi  pıtırcık bu da nasıl olduysa Dr umuz son anda yakalı ve yandan bir profil.. Kendileri çok şükür iyi keyifler yerinde anasını çok güzel tekmeliyor sertleşen kemikleri sayesinde de dışarıdan herkes seyredebilir ve 34+4 günlüğüz makinelere göre.Daha anası ne eşyalarını yıkayıp ütüledi ne hastane çantası hazırlandı sanki hep böyle devam edecekmişim gibime geliyor.İçimde kıpır kıpır ama ben halen daha idrak edemiyorum.Odasının siparişini verdik o da 20 mart da evimizde olacakmış. Şuan tek duam erken doğup anasını korkutmaz ve oturduğu yerde biraz daha oturmaya devam eder :) umarım .Bana gelince mide yanmalarım biraz biraz geçmeye başladı, ilk zamanlarda tatlı yiyemeyen ben tatlı manyağı oldum ve her yerim şişmeye başladı artık yüzükler çıktı,ayakkabılar büyüdü ve ayakta yada pc karşısında sandalyede oturduğumda ayaklarım balon gibi şişmeye devam etmekte bakalım ne olacak benden şimdilik bu kadar anacım hepiniz öpüldünüz..

3 yorum:

  1. allah yardımcın olsun,hayırlarla evladını kucağına alırsın inşallah,3 çocuk annesi olarak bilirim hamileliğin ner zor olduğunu

    YanıtlaSil
  2. maşallahhh :) sağlıkla kucağınıza alın inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah canım bilirim o heyecanları sen bir de kucağına alınca gör dünyanın en güzel duygusu. ama hastane çantanı hazırla derim ne olur ne olmaz gerçi benim çantam 30.haftadan beri hazırdı ama 41.haftada doğum yaptım :) odamızda 33.haftada falan gelmişti havalandırmak falan uzun sürüyor,bebeğin çamaşırları yıkanacak, ütülenecek, yerleşecek :) başla derim ben hem çok zevkli oluyor kokuları gider diye korkma ben hepsini bohçalamıştım odamız gelince de havalandırıp yerleştirdik.son haftalar insan ağırlaşıyor o yüzden diyorum.

    YanıtlaSil