19 Mart 2012 Pazartesi

YENİ ÜYE..

Çiçeklerimin arasına artık yeni bir kaktüs daha eklendi.Umarım çürütmemde bir güzel büyür yeri ise pc nin yanı bir umut belki radyasyondan korur bizi :)) Yine epey bi ara verdim mağlum artık beklenen gün yaklaşıyor ve işlerimi yetiştirme telaşındayım elimdeki işler azalması gerekirken gittikçe çoğalıyor artık bende oluruna bırakma safhasına gelmekteyim 3 gün önce yaşadığımız bazı olay sebebi ile.. İşler bitmezse bende kızımla yaparım hem o da belki yardım eder anacına bellimi olur.Geçen hafta Dr kontrolümüz vardı yavru iyi artık aşağı dönmüş durumda aslında döneli 2 ay oldu ama yola koyulmamış önümüzdeki hafta son kontrolümüz bakalım neye karar vericez son kontrol demek bile bi tuhaf yapıyor beni sanki hep böyle kalacakmışım gibime geliyor.Ama içimden bir ses son kontrol olmadığını daha çok Dr kontrolü yapacakmışız gibi hissediyorum .Bana gelince artık ellerimde şişmiyordu onuda gördüm hamd olsun :) Şişme balon gibiyim şu hamilelikte hamilelik lekesi ve kabızlık çok olurmuş hamilelerde okuduğum duyduğum kadarı ile bende bu ikisi hariç hepsi oldu.Ha bide göbeğimi gören erkek çocuk benzetmesi yapıyor ama bizimki sapına kadar kız artık bu hurafeye de inanmıyorum karnım çok sivri hatta bazen içimde ayağa kalkıyor sanırım :)) karnımın bi tarafı dümdüz olurken diğer tarafı dağ gibi yükseliyor çok kuduruk babasının sesini duyduğunda da başka bi kudurukluk yaşıyor ki sormayın gitsin vallahi ne diim anacım kızlar babaya aşık olurmuş ben kafadan kaybettim daha içimde böyleyken dışarda nolcek:)) sen o kadar taşı,doğur,emzir,büyüt olurmu bu be ya:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder