20 Haziran 2012 Çarşamba

KIZIMLA İLK SERGİ GEZİMİZ..

 SELMEK kurslarının düzenlemiş olduğu sergiyi görmezsem merakdan ölürdüm sanırım ne de olsa bu kış mefruşat kursuna katılmış fakat ağır kış şartları ve hamilelik sebebi ile gidememiştim.Şimdi kızımla birlikte bugün serginin yolunu tuttuk...
 Çeşmenin başında mola verdik bazen..
 Ne de olsa kızım Konyalı ee Bağlı olduğu belediyenin önünde resim çekmemek olmazdı tabiiii...
 Veeee sergiye geldik nihayet...
 Başladık gezmeye..
 Mutfak önlüğü delisi olduğum için hemen önlükleri fotolamak istedim..Daha detay görmek isterseniz sergiye gelmek zorundasınız...
 Bu da bilgisi efendim arkadaşlarımı ve hocamı gördüm Buğlem  hanımı gördüler ve ayrıldık sergimizden...
 E bide Real yapalım dedik bakalım ne var ne yok orayı bi gezdik alt değiştirme ve karın doğurma işinide okeyledikten  sonra evin yolunu tuttuk...
Evimizede geldiğimizde bi güzel duşumuzu aldık ve mışıl mşıl uyumaya başladık....

5 yorum:

  1. Allah nazarlardan saklasin,cok tatli masallah ***

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı, uslu da bir kız sanırım:)))Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  3. aaa senin Konya'da olduğunu bilmiyordum. İşyerimin dibine kadar geldiğini bilseydim sana bi çay-kahve ikram ederdim. Aklında olsun belediyeye gelirsen bana uğra;) Hatta sergiyi benim odamdan da resmederdik;))

    YanıtlaSil
  4. tatlı ,güzel kızının bahtı da güzel olsun.mutlu,musmutlu , analı babalı uzuuun bi ömür diliyorum.
    bloğuma da hoş geldin. sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  5. Aman da aman. Nazar değmesin.

    Konya yı çok görmek isteyen anne Çiğdem

    YanıtlaSil