19 Haziran 2012 Salı

SÜT ARTTIRICILAR...

Dereotu zamanında alınır doğranır dondurucuya konulur sonra can istendiğinde yada süt kıtlığında yoğurtla karıştırılıp yenilir...
 Humanadan günde 1 kupa içilir..
 Rezeneden hergece içilir...
Milupadan günde 1 kupa içilir....


 Ve hergün duş alınır.Hem kendinizi iyi hissedersiniz hemde sütünüz artar..
 Hamilelere sesleniyorum hepsini şimdiden stoklayın bebek bezinden daha mühim bir konu bence....Bol sütlü günler tez zamanda süt kanallarınızın açılması dileği ile...Ve son olarakda bol salçalı bol soğanlı bulgur pilavı kesinlikle işe yarıyor artı çok faydalı bildiğiniz gibi...

4 yorum:

  1. dere otunu bir keçi gibi yiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bende aktardan aldığım rezeneyi sabahları içiyorum.Bol bol su tabii, dere otu da sabah akşam her şeyin içine koyuyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. Oglum 3.5 yasinda, bir sene emzirdim ben de : ) Faydali bilgiler paylasmissin, bulgur, dereotu olaylarini hic bilmiyordum. Bloguma hosgeldin : ) Yine gorusmek uzere : )

    YanıtlaSil
  4. Asıl olan sudur. Bol bol su içilmeli.

    YanıtlaSil