25 Mart 2013 Pazartesi

MİKRODALGADA PATLAMIŞ MISIR...



O kadar pratik oluyor ki anlatamam özellikle eğer mikrodalganız varsa ve benim gibi patlamış mısır manyağı iseniz denemenizi tavsiye ederim ama yanınızda bacaklarınıza dolan bir bebe olmaması şart.
Önce fırın poşeti içine 1 çay bardağı mısır çok az sıvıyağ ve çok az tuz ilave edilir çok sıkı olmamak kaydı ile iple bağlanır ve doğru mikroya..Süresine gelince her mikroya göre değişkenlik gösterdiğinden ben 6 dk da yaptım ama siz deneme yanılma yolu ile ayarlabilirsiniz.Oysa ki 8 e ayarlamıştım ama Buğliş öyle bir ağlama komasına girdi ki yarıda kesmek zorunda kaldım.Ama içinde patlamayan mısırlar olmasına rağmen patlayanlar süperdi...

4 yorum:

  1. bende 3 yıldır bu şekilde patlatıyorum mısırlarımı
    cidden çok pratik ve lezzetli oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. süper fikir tek sorun mikrodalga olmaması :( :D ama güzel fikirmiş :)))

    YanıtlaSil
  3. Eşim bayılır patlamış mısıra. Bende evde hiç yapmam :) Ama bunu deniycem hem de bu akşam. Blogunuzu takibe aldım. Ayrıca bloğuma ziyaretiniz için teşekkürler. yine beklerim ;) www.prensesmutfagi.blogspot.com

    YanıtlaSil