12 Haziran 2013 Çarşamba

BEN GELDİM..

Yine uzun bir aradan sonra merhaba diyorum.Geçen bu uzun arada İstanbul a gitmek için hazırlıklar, Buğlinin doğum günü için hazırlanmalar sonra İstanbuluma gitmeler 10 gün kaldıktan sonra eve gelmeler,eve alışmalar yerleşmeler temizlemeler derken bloğumu deli gibi özlemişim derken pcnin başına sonunda geçtim paylaşacak bir sürü resim biriktirip öyle geldim...Beni takipte kalın anacım Buğlinin yanına ışınlanmam lazım şimdi yine sessizlik hakim kimbilir neyin peşinde yine öpüldünüzzzz....

1 yorum:

  1. I'm a writer from Buttisholz, Switzerland just submitted this to a colleague who is running a little research on this. And she actually bought me lunch simply because I stumbled upon it for her... lol. Actually, allow me to reword this.... Thanks for the food... But yeah, thanx for taking some time to write about this subject here on your site.

    Look into my blog ... custom xbox 360 controllers (www.scufgaming.com)

    YanıtlaSil