20 Temmuz 2013 Cumartesi

İSTANBUL VE İSTANBUL'DA BUĞLİŞİN DOĞUM GÜNÜ...


 Sondan başa doğru anlatayım.İstanbuldan sonra Sakaryada arkadaşımızın düğününü yaptık.
 Ertesi gün sapanca gölünde kahvaltı..
 Vee Konyanın yolunu tuttuk ...Bir tatilin daha sonuna geldik yani...

 Buda buğlişin doğum günü kıyafeti..Eteği böyle sönük değildi İstanbul dönüşü olduğu için pert bi şekilde..
 Bunlar çocuklara dağıtılmak için hazırlanan şekerler..Kurdela ile süslenecekti aceleye geldiği için vazgeçildi böyle oldu...

 Bunlarda gelenlere dağıtılmak için hazırlanan bereket kavanozları..Mama kavanozlarını değerlendirdim.İçine sabun,lavanta,şeker ıvır zıvır bir sürü değişik şey koyanlara rastladım nette ama buna rastlamadım..İçinede ufak bir not sonsuza kadar saklamak isteyen saklasın...


 Bunlar doğum günün resimleri özet olarak..
 Buğlinin istanbulda geçirdirdiği vakitler manzaraya karşı uyusunda büyüsün...

Konyada yaşıyoruz daha Mevlanaya gidemedik..Ama Rabbim istanbulda Fatih Sultanı ziyaret etmeyi çok şükür nasip etti...
 Ben Anadolukavağının evladıyım kaleye çıkmadan olmaz beni çekeni bende çekerim...
 Buda 3.köprünün temeli ağzımızın içine köprü geliyor..Bi buralar yeşildi artık düşünmek istemiyorum sonumuz iyi olur inşallah ...Umarım İstanbulun trafiğine gerçekten çözüm olur...Ama bu bakir topraklara saldırılmasına hiç içim el vermiyor hiç hemde...Gezdiğim yerler bu kadar değil sadece bu kadar resimlemişim...

1 yorum:

  1. Ne kadar pozitif bir insansınız bende Beykozluyum inşallah 3.köprüden sonra buralar eskisi gibi kalır doğamıza dokunmasınlar yeter...Bu arada unutmabalık nasıl av olur ağzını açarak..o yüzden ağzını kapalı tut..sözüne bayıldım...

    YanıtlaSil