20 Temmuz 2013 Cumartesi

SELAMMMMMM..

 Çocukluğumdan beri en çok sevdiğim şey olur olmadık şeyleri boyamak...Koskoca Caillou dönme oldu sayemde :))))

Neyse yine arayı uzattık hazır Buğliyi her akşam olduğu gibi yedirip yıkayıp paklayıp uyuttuktan sonra bu sefer sızmayıp otur yaz be kızım dedim ve başladım yazmaya anacım..Cidden çok özlemişim yaaa bloğumu....Neyse 1ay ara verdim ama hiç boş durmadım bol bol foto biriktirdim senin için bloğum benimmmm..Beklenen temizliğimi sonunda yaptım benimki bahar,yaz ve ramazan temizliği 3ü bir arada oldu çok şükür bugün buzdolabımıda temizleyip temizlik olayını kapattım bi süreliğine..Temizlik,badana ev tadilatı derken çok yoruldum...Buğliye gelince yürümeye başladı saçlarını daha gür çıksın diye kısacık kestik 5 tane diş bir anda çıkarırken 38 ateşle ve 20 gün ishalle yavrum dolaştı durdu (tahliller yapıldı mikrop değil dişin sebeb olduğunu öğrendik rahatladık ve gerçekten dişler kendini attıkça ishali de azalmaya başladı diş olayı tamamen genetik olduğu için babasıda anneside aynı şeyleri yaşamış zamanında o da yaşadı malesef) evin içinde leyla gibi o da bende helak olduk ama şuan iyiyiz çok şükür..Bana gelince o uyuduğu anlarda bol bol dikiş diktim o iyileşincede temizliğe kalkıştık ve mübarek ramazana da eriştik hamd olsun..Çok geç oldu ama hiç söylememekten iyidir.Bu ramazanımız hayırlara vesile olur inşallah..
 Bu mama kavanozları o kadar çok işime yarıyor ki anlatamam Buğlişin saçlarını saklamak için içine koydum tabiki süslenecek ama daha ona sıra gelmedi...
 Balkonummmmm boyandı temizlendi mis gibi oldu valla balkonsuz ev düşünemiyorum işte balkonumdan bir köşe...
Benim bu limon aşkım nolcek bilmiyorum çekirdekleri çöpe atmaya kıyamıyorum su şişesine toprak koydum elime geçtikçe içine atıyorum tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder