21 Temmuz 2013 Pazar

SONUNDA ÇANTAMIDA DİKİVERDİM...














Şöyle değişik,yıkanabilen mağlum çocukluyuz,büyük Buğlinin eşyalarını koyabileceğim bir çanta yapmayı ne zamandır planlıyordum...Ve hamd olsun yaptım.İçi kapıtoneli dışı yıkanabilen leke tutmayan duck kumaştan diktim.İlk önce kapıtoneye Buğlişin suluğunu sıkıştırabileceğim bir cep diktim keçeden.Sonra fermuarı kiii çok yanlış yaptım aslında Buğli sağolsun rahat durmadığı için aklımı almış durumda.Dikmeseydim eğer çantanın saplarını içine koyabilirdim.Ama olmadı sonradan da bayaa geç oldu bende devam ettim.İlkten zımba yaptırmayı düşündüm bugün bırak ertesi gün alabilirsin anca diyince benimde imkanım olmadığı için düğme alıp dikmeye karar verdim nasıl olmuş.Bence hiçde fena olmadı gibi..İçine Buğlişin eşyalarını benimse gözlüğüm ve cüzdanım birde tabiki çubuk krakeri attık olay tamamdır.Hadi Buğliş dışarı çıkabiliriz annem:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder