9 Eylül 2013 Pazartesi

BEBEĞİMLE ELELE YAZIK SANA....

INSTAGRAMDA PAYLAŞTIĞIM YAZIYI BURADA DA PAYLAŞMAK İSTİYORUM ..
Arkadaşlar dün aldığım #bebeğimleelele #bebeğimleeleledergisi ekinden 25 tarif çıkacağına 19 tarif çıktı durumu bildirmek için bu sabah aradım .. müşteri temsilcisinin böyle dergiden haberi yokmuş derginin ilk sayfasında ki telefon numarası bana bu cevabı veriyor..işini bilmeyen takip etmeyen insanlar işsiz kalıp sürünsün bu asalaklar yüzünden akıllılar aç ve bu ay bu dergiyi almayın zaten içinde de bi bok yok annenize sorun aklınızdaki soruları en iyi kaynak onlar benim gibi kazıklanmayın insanları salak yerine koyuyorlar #dergi

3 yorum:

  1. Burda dergisinden başka bir dergiye şimdiye kadar para vermedim.en iyi kaynak anneler.bu arada, 3 tanede çocuk büyüttüm

    YanıtlaSil
  2. Valla, daha 2 gün önce bu konuyu konuşmuştuk biz de eşimle. Bu dergiyi ilk defa aldım sırf tarifler için, sayı eksik dediğin gibi.
    Bari dergiyi inceleyeyim dedim, hakikaten hiç-bir-şey YOK!

    Sıfır bi dergi, içi boş renkli sayfalardan ibaret...

    YanıtlaSil