25 Eylül 2013 Çarşamba

BULGURLU SÜTLAÇ...


Kocamında dediği gibi sürekli element uydurup duruyorum:))))Evde prinç bitince epeydirde Buğliye sütlaç yapmayınca bu mübareği bulgurla yapsam nasıl olur dedim nette araştırayım dedim adam gibi bir tarif bulamayınca normal prinçli yapar gibi yaptım vallahi mis gibide oldu tavsiye ederim..Zaten bulgur daha faydalı helede ortada yavru söz konusuysa akan su duracak bitti...Neyse tarife gelince yukarıdaki bardak kadar 1 tane bulgur yani 1bardak bulgur 1bardak şeker 1,5 kilo süte eklenir ağır ateşte pişirilir...Bulgur yumuşayınca olay olmuş demektir..Kaselere boşaltılabilir..Ben üzeri kapaklı kaselere koymayı tercih ediyorum..Buğli için iyi oluyor..Tavsiye ederim...

1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş valla afiyetle yesin kızın :)

    bende sayfama beklerim :)
    http://becerikliterzi.blogspot.com/

    YanıtlaSil