25 Eylül 2013 Çarşamba

HİNDİSTAN CEVİZLİ MUFFİN....


Evet bu ara tüm ev ahalisi(3 kişilik ahali duyanda ordu sanır:))) bu kekciklere çok pis sarmış durumdayız..Öyleki Buğli fırının önünde yaşıyor diyebilirim..Bu tür ıvır zıvır yemeyen kocam daha varmı diye sorar oldu neyse gelelim tarife anacım...1 su bardağı yoğurt,1 su bardağı şeker,1 su bardağı sıvıyağ,2 de yumurta,1pkt kabartma1pkt vanılya da ekle,1/2 pkt de hindistan cevizi ekle ve bir güzel karıştır..Aldığı kadarda un...Hepsi bu kadar..Silikon muffın kalıplarının içine kağıt kalıplar koydum plastikte,o kadar sıcakta pişirme fikri bana hiç hoş gelmiyor açıkçası..Plastik yani ne biliiim anam işte..Nette yok kabarmaz olmaz falan filan diye okudum ama öyle bi kabardıki denendi onaylandı yani silikon muffın kapların içine kağıtlarıda yerleştirebilirsiniz..Ha birde ben tahta kaşıkla çırpıyorum çokda güzel oluyor söyliiim dedim..

2 yorum:

  1. Enfes gözüküyor. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli görünüyor bende evlenir evlenmez bulaşırım böyle işlere :)

    YanıtlaSil