27 Eylül 2013 Cuma

SİZ SİZ OLUN....

Siz siz olun...


Siz, siz olun, kimseyi denemeyin.

Yani sınavdan geçirmeyin.

Özellikle sevgilinizi.

Sizi ne kadar sevdiğini...

Derdinizi nereye kadar paylaşabileceğini...

Sadakatini...

Denemeye, ölçmeye kalkmayın!

Durduğunuz yerde tatlı ekmeğinizi acı edersiniz. Denemelerden alnının akıyla çıkacak birine rastlamış olma ihtimaliniz pek azdır.

"E, iyi ya kim olduğunu ne olduğunu vakitlice öğreneyim" diyeceksiniz...

Ne aceleniz var?

Nasıl olsa öğreneceksiniz. Üç gün daha uzasın güzel günler. Gidenin yerine iyisi gelecek olsa anlarım da...

Unutmayın, insanoğlunun test edilip de onay alabileni çok azdır.

*

Siz siz olun, kimseyi dünyanızın içine almayın. Kimse oraya efendi gibi oturmak için girmez.

Merak ederler...

Kurcalarlar...

Karıştırırlar...

Altını üstüne getirirler...

Üstelik yanlarında yükleriyle gelmişlerdir, orta yere boşaltırlar, bir de onları toplamaya uğraşırsınız.

Beni dinleyin, içeri almayın. Kapı önü muhabbeti yeter.

*

Siz siz olun, ilişkinizi kalabalıklar içerisinde yaşamayın.

Kimsenin ilişkiniz hakkında yorum yapmasına izin vermeyin. Her kafadan bir ses çıkar, kafanız karışır.

Aranızda geçenleri kimseye anlatmayın.

Kimseden akıl almayın.

"Derdini söylemeyen derman bulamaz" sözü bir tek kadın-erkek ilişkisi için geçerli değildir.

*

Siz siz olun, bir kadın olarak hiçbir kadına güvenmeyin.

"Kocanızı ya da sevgilinizi emanet etme açısından" diyorum.

En yakın arkadaşınız bile olsa...

"Kadınlar güvenilmezdir" demek istemiyorum. Asla!

Fakat kadın kısmı öyle gizemli...

Öyle derin...

Öyle akıllı...

Öyle zeki...

Öyle işveli...

Öyle bilgili....

Öyle şu, öyle budur ki...

Ve bütün bunlardan dolayı öyle çekicidir ki...

Ve de erkekler öyle zayıf, öyle dayanıksız, öyle iradesizdirler ki... Herhangi bir kadının, misal, saçını savurmasına kapılıp gitmeleri işten değildir.

*

Kadın dergilerinin tavsiyelerine benzedi biraz ama... Vallahi hepsi tecrübeyle sabit. Hani "Ben yandım eller yanmasın" hesabına...


Pakize Sudayı  severek okurum.Yıllar önce yine bir yazısı çok hoşuma gitmiş kesip yapıştırıp saklamıştım paylaşmak istedim...
Kaynak:Hürriyet gazetesi 25/08/2007 köşe yazısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder