18 Eylül 2014 Perşembe

KIZKARDEŞİMİN TARİFİ İLE ETİMEK TATLISI...


Bu tarifi kızkardeşimde tatmıştım ve mükemmel ötesiydi.Hem çok hafif yapımıda çok kolay şipşak yapılacak bir tatlı tavsiye ederim..Tarife gelince;1kilo süt,1/2paket margarin,2-3kaşık un,7kaşık şeker ve vanilya sırayla hepsini tencereye koyun ve puding kıvamına gelinceye kadar pişirin.Sonra etimeklerin üzerine dökün ılınınca bol tarçın ve tataaam servise hazır.Krem şantiyle yapanlar falanda var ama bence böylesi daha hafif..Etimekleri ıslatmaya gelince ben borcam da yapıyorum.Size benden işin püfü etimekler fazla su çekmediği için hangi kapta yapacaksanız yapın bir parmak su dökün sonra o su ölçünüz olsun ve o suyu tencereye alıp 8 kaşık şeker koyun ben fazla şekerli sevmiyorum ve kabınızın büyüklüğüne küçüklüğüne göre bu oran değişeceğinden onu siz ayarlarsınız zaten..Sonra şekerli su kaynadıktan sonra ılınmaya bırakın sonra etimeklerin üzerine sonrada muhallebiyi dökün bol tarçın afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder